Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa ROMEO GTV/Spider 916 - 1996/2004 Review: Лош двигател ли е 2.0 TWIN SPARK?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa ROMEO GTV/Spider 916 - 1996/2004 Review: Лош двигател ли е 2.0 TWIN SPARK?!?

    Здравейте това е новото ни видео от нашата поредица за по-редки и интересни автомобили.В това видео ще ви покажем един култов за времето си автомобил, който е бъдеща класика 🇮🇹️🇮🇹️🇮🇹️ Коментирайте, харесвайте и се абонирайте за нас! ето тук ще постна и линк към страницата ни във Фейсбук: https://www.facebook.com/superautobg/
    А ето го и самото видео: https://www.youtube.com/watch?v=ErZKumOMFwM
    Alfa Romeo GTV 916 1.8TS
    Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
    Fiat Barchetta 1.8 16v

  • #2
    2.0 TS е лош двигател, но 2.2 JTS е още по-лош. А иначе темата за този двигател вече не е актуална и с тези клипчета няма да впечатлиш никого, най-малкото защото за тези двигатели всеки вече знае всичко. Но ти не се отчайвай и не губи кураж, както казваше Анди Уорхол - всеки има нужда от своите 15 минутки слава...
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
      2.0 TS е лош двигател, но 2.2 JTS е още по-лош. А иначе темата за този двигател вече не е актуална и с тези клипчета няма да впечатлиш никого, най-малкото защото за тези двигатели всеки вече знае всичко. Но ти не се отчайвай и не губи кураж, както казваше Анди Уорхол - всеки има нужда от своите 15 минутки слава...
      Ти вземи научи двигателите първо, г-н Трол.

      Браво за ентусиазма на момчетата, има какво да учат, но с желание всичко се постига!
      Now: 156 2.5 V6 24V
      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

      Comment


      • #4
        Специално 2.0-ките съм ги научил, 2 броя съм притежавал и много добре знам "детските болести" и особености на този мотор.
        Какъв ентусиазъм, какви момчета? Какво може да се научи от клипа, което е специфично за 2.0 Twin Spark-a? Нищо! Целият клип беше една видео обява за продажба на този автомобил. И най-важният момент - колата е на шефа на сервиза, което било гаранция, че е поддържана добре. Пълен смех!
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
          Специално 2.0-ките съм ги научил, 2 броя съм притежавал и много добре знам "детските болести" и особености на този мотор.
          Какъв ентусиазъм, какви момчета? Какво може да се научи от клипа, което е специфично за 2.0 Twin Spark-a? Нищо! Целият клип беше една видео обява за продажба на този автомобил. И най-важният момент - колата е на шефа на сервиза, което било гаранция, че е поддържана добре. Пълен смех!
          Какво като правят реклама? Нали и те трябва да ядат от някъде... това, че ти си хай левъл мастер алфист и знаеш всичко за туин спарка, можеше просто да споделиш какво се пропусна и какво не, за да си вземат поука, вместо да се правиш на интересен и да се хвалиш колко алфи си имал.
          Now: 156 2.5 V6 24V
          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
            2.0 TS е лош двигател, но 2.2 JTS е още по-лош...
            Ам от 1.9 JTS и 2.0 JTS кой е по-добър и кой е по-добър и кой още по-лош от 2.0 TS
            Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
            Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

            Comment


            • #7
              Италиански двигател няма лош, нито бензин нито дизел.
              Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

              Comment


              • #8
                Колега, сподели слабостите на TS двигателя, да знам какво ме очаква, защото аз до сега, а това са повече от 10г. на 2та ми TS, освен масла, и ангр. комплект, друго не съм сменял, и до момента са в прекрасна кондиция, но явно аз съм голям късметлия.

                Comment


                • #9
                  и аз имам 10 годишен опит 1,6 t.s. Само масло и то смяна на 20000 км. Железен двигател, стига сте търсили под вола теле, тоя двигател само газ до зумера, демек 6300 оборота и никакви проблеми. Стига сте чели немските медии, където пишат само пропаганди.
                  Last edited by toto99; d.m.y г., 15:15.
                  Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                  Comment


                  • #10
                    Анкетата:

                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=36224
                    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                    www.ClassicCar-bg.com

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ZaRoo Покажи съобщение
                      Колега, сподели слабостите на TS двигателя, да знам какво ме очаква, защото аз до сега, а това са повече от 10г. на 2та ми TS, освен масла, и ангр. комплект, друго не съм сменял, и до момента са в прекрасна кондиция, но явно аз съм голям късметлия.
                      1. Проблемен вариатор, който не се оправя и с ремонтен комплект (след 3-4000 км се разтраква пак).
                      2. Нарушено смазване на биелния лагер на 4-ти цилиндър при продължителна работа на двигателя на високи обороти.
                      3. "Клатене" на оборотите на празен ход, когато колата е в движениение (на доста 2.0-ки го има това).
                      4. Забиване на муцуната, когато потеглиш и двигателя е студен.
                      5. Проблеми с клапана на картерните газове.

                      Ако за 10 години освен масла и ангренаж не си правил нищо друго има три варианта:
                      1. Мислиш ни за балъци.
                      2. Отнасяш се немарливо (поне носачи да беше казал, че си сменял, можеше и да повярваме).
                      3. Свързваш се с музея на Алфа Ромео, взимат колата ти, излагат я на почетно място в бронирана витрина, а теб те компенсират с Джулия.
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                        1. Проблемен вариатор, който не се оправя и с ремонтен комплект (след 3-4000 км се разтраква пак).
                        2. Нарушено смазване на биелния лагер на 4-ти цилиндър при продължителна работа на двигателя на високи обороти.
                        3. "Клатене" на оборотите на празен ход, когато колата е в движениение (на доста 2.0-ки го има това).
                        4. Забиване на муцуната, когато потеглиш и двигателя е студен.
                        5. Проблеми с клапана на картерните газове.

                        Ако за 10 години освен масла и ангренаж не си правил нищо друго има три варианта:
                        1. Мислиш ни за балъци.
                        2. Отнасяш се немарливо (поне носачи да беше казал, че си сменял, можеше и да повярваме).
                        3. Свързваш се с музея на Алфа Ромео, взимат колата ти, излагат я на почетно място в бронирана витрина, а теб те компенсират с Джулия.
                        От това което си написал нищо не отговаря на истината за моят ТС 1,8 двигател. По окачване съм сменил защото е било необходимо само тампони на горни носачи.
                        Пълни глупости, особено за лагера, ако си караш в нормални обороти нищо му няма. Само идиоти си трошат двигателите.
                        Тази кола я карам навсякъде от морското равнище до 1950 м съм се качвал най-високо. По всякакви пътища. При внимателно каране е неразрушима.
                        Вече ако имаш болни амбиции да си пилот от ф1 ще сменяш двигател като тях след всяка дестинация.
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 01:56.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          От това което си написал нищо не отговаря на истината за моят ТС 1,8 двигател. По окачване съм сменил защото е било необходимо само тампони на горни носачи.
                          Пълни глупости, особено за лагера, ако си караш в нормални обороти нищо му няма. Само идиоти си трошат двигателите.
                          Тази кола я карам навсякъде от морското равнище до 1950 м съм се качвал най-високо. По всякакви пътища. При внимателно каране е неразрушима.
                          Вече ако имаш болни амбиции да си пилот от ф1 ще сменяш двигател като тях след всяка дестинация.
                          +1

                          С едно допълнение:

                          Аз освен ангренажи и масло, съм сменял и горен носач на 3 - ти цилиндър, бензинова помпа на разпределителен вал, а така също и дисковете и накладките на всичките бутала
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 08:01.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                            1. Проблемен вариатор, който не се оправя и с ремонтен комплект (след 3-4000 км се разтраква пак).
                            2. Нарушено смазване на биелния лагер на 4-ти цилиндър при продължителна работа на двигателя на високи обороти.
                            3. "Клатене" на оборотите на празен ход, когато колата е в движениение (на доста 2.0-ки го има това).
                            4. Забиване на муцуната, когато потеглиш и двигателя е студен.
                            5. Проблеми с клапана на картерните газове.
                            1. Не знам за колега или познат, който вариатора го е оставил на пътя. Просто се сменя с ангренажният комплект.

                            2. Това съм го чел някъде, но никакъв опит с такъв ремонт нямам, а съм давал газ сериозно на всички ТС-та които съм имал.

                            3. Това клатене го имат само моторите с пластмасовия капак/колектор и много добре знаят всички, че са 3-4 причините за този проблем, където се разрешава с максимум 300-400лв.

                            4. Този проблем е 100% дебитомер. - Слабо качество не само на ТС моторите.

                            5. За първи път чувам за такъв проблем на ТС.

                            ...

                            Какво общо имат носачите с двигателя, който коментираме?

                            Относно музея, преди седмица бях там и ми направи впечатление, че имаше изложени само бензинови екземпляри, защо ли?

                            И така като гледам, нищо различно не написа от това, което се каза в клипа... важното беше да хейтнеш.. :/
                            Last edited by italfen; d.m.y г., 08:21.
                            Now: 156 2.5 V6 24V
                            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                            Comment


                            • #15
                              Никой не правя на балък, и от всичко което си изброил, аз съм ги нямал тези проблеми, ако искаш вярвай, и изброените от теб неща, не са проблем на двигателя, а от многото му километри, 300хиляди и на горе,всичко си има някакъв лимит, а за издевателствата над него,нищо не споменаваш, колко колеги преместиха прекъсвачите над 7000 оборота, баланс валове махнаха, охладителя на маслото, и още куп щуротии.

                              ---------- Post added at 08:44 ---------- Previous post was at 08:37 ----------

                              Колегата Italfen, ти е отговорил, какво дискутираме в случая.

                              Comment

                              Working...
                              X